Zwroty i reklamacje


REKLAMACJE

  1. Jeśli zakupiony Towar jest wadliwy, Kupujący ma prawo złożyć reklamację.

  2. Wadliwy Towar Kupujący może odesłać na swój koszt, na adres siedziby Sprzedającego, załączając jednocześnie dowód zakupu oraz opis wad wraz z podaniem daty ich stwierdzenia.

  3. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od dnia odebrania Towaru przez Sprzedającego.

  4. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie Sprzedający wymieni wadliwy Towar na wolny od wad i dostarczy na własny koszt Kupującemu, w sposób określony w ustępie „REALIZACJA ZAMÓWIENIA” pkt. 11.

  5. W sytuacji gdyby wymiana Towaru na wolny od wad była niemożliwa bądź Kupujący wyraził wolę zwrotu pieniędzy, cena za Towar zostanie zwrócona przy odpowiednim zastosowaniu postanowienia pkt. 12 zdanie 2ustępu „REALIZACJA ZAMÓWIENIA”.


 


 

ODSTĄPIENIE OD UMOWY I ZWROT TOWARU

  1. Kupujący, w terminie 14 dni od dnia odebrania Towaru, ma prawo odstąpić od umowy i zwrócić Towar. Realizacja prawa do odstąpienia od umowy i zwrotu Towaru wymaga aby Towar był kompletny, nie był używany, a opakowanie nie zostało naruszone.

  2. W celu realizacji uprawnienia opisanego w pkt. 1, Kupujący składa Sprzedającemu, drogą elektroniczną, na adres:bakalbal@wp.pl, oświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz z podaniem daty jej zawarcia, przedmiotu transakcji, numeru transakcji jeśli został nadany, a także numeru rachunku bankowego, na który ma zostać dokonany zwrot pieniędzy. Sprzedający niezwłocznie potwierdza Kupującemu, drogą mailową, fakt otrzymania oświadczenia, o którym mowa w zdaniu 1.

  3. Kupujący, po otrzymaniu potwierdzenia wskazanego w pkt. 2 zdanie 2, ma obowiązek niezwłocznie odesłać zakupiony Towar w stanie nienaruszonym, na swój koszt, na adres Sprzedającego wskazany w pkt. 2 ustępu „DEFINICJE”.

  4. Sprzedający zwróci pieniądze w terminie 10 dni od dnia otrzymania Towaru w stanie opisanym w pkt. 1, na rachunek bankowy Kupującego, wskazany w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.

  5. W razie nie wykonania przez Kupującego obowiązku określonego w pkt. 3, Sprzedającemu przysługuje prawo zatrzymania ceny do czasu otrzymania Towaru. Sprzedający nie ponosi także żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody poniesione przez Kupującego na skutek nie otrzymania zwrotu zapłaconej ceny.